...büyüyorum....

baby development

19 Mart 2009 Perşembe

derdimiz köpek


Merhabalar kısa bir hastalık arasından sonra geldik..Şimdilik iyiyiz...
Ama bu seferde sorunumuz ...KÖPEK...
Mevlüt ne zamandır hayvan istiyor...Bizde evde sadece balık besleyebileceğimizi söyleyerek ona balığımız `MOHİKAN`Ialmıştık...Ama hala köpek derdinde ben ise istemiyorum çoçuğun olduğu yerde tüyü falan dökülür diye..Azcıkta titizim tüy konusunda ...Bakalım oğluşu nasıl ikna edeceğizz...
Bu resimdeki köpeği bile görünce çok özledim köpeğimi diyor...Yandık ki ne yandık....

10 yorum:

  1. Sizin oglunuz da cok tatliymis, masallah.
    bizim prens (o daha 1.5 yasinda) deli oluyor bizim köpege. biraksak altli üstlü oynayacak :)
    bizim avantajimiz, bahçemizin olmasi (hos bahçe denir mi, orasi da tartisilir)...
    belki bir kusla kandirirsiniz, söyle muhabbet kusu felan, hele bir de konusursa, kesin unutur köpegi :)

    YanıtlaSil
  2. Cidden zor olacaga benziyor Mevlut'u ikna etmek..Demek balik tatmin etmedi onu...Bizimkilerde kedi cok istiyorlardi. Bizde bizim evin yakinlarindaki bir kediyi sahiplenmis ve epey bir sure hergun ona sut goturmustuk. Bizimkiler cok tatmin olmuslardi. Hatta simdilerde bile akillarina geldiginde anarlar Izmirdeki o kedimizi ;) sizinde boyle birsey yapma ihtimaliniz varsa deneyin olmazsa..

    YanıtlaSil
  3. pamuk prens`in annesi iyi bir fikir ..muhabbet kuşu değil ama papağan olabilir diyor...

    ayşe biliyormusun gerçekten ikna etmek zor olacak hayvan edinme isteği hiç bitmiyor...

    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  4. ay ama alsaniz kopekk Benim esim kiyamet kopariyor , yoksa cok isterdim Burda butun bebekler kopekle buyuyorlar ve cok sey ogreniyorlar kopislerden..Bende dusun tasindim kara kaplumbagasi almaya karar verdim ama bizimki simdi bogar hayvancagizi , azcik akli ersinde :)

    demek seninkide asabilik yapiyor Ahhh ya , ne yapicaz biz bu minnoslarla :)

    YanıtlaSil
  5. Allah bağışlasın çok tatıymış oğlunuz...

    YanıtlaSil
  6. yelizciğim sorma napıcaz hakiketen bu minnoşlarla..pazar günü gittik petshopa köpeklerr bakmakla yetindik.. eşim istemedi oğlan küçük tüyü dökülür...
    bizde aldık bir tane daha balık...
    köpeği erteledik daha bakalım..
    sevgiyle canımm...

    YanıtlaSil
  7. tatesal ...çok teşekkürler canım...
    sevgiyle....

    YanıtlaSil
  8. :) Baligini sevsin
    Hayvan istemesi cok guzel birsey ama
    Demekki nasil sevkatle bakip sevecek .
    Benim esimde ayni - anliyorum :))
    Baligina isim koydu mu ?

    Opuyorum cokk

    Bu arada annemin sayfasini gordun mu ?
    www.filizinmutfagi.blogspot.com
    Cheesecake poplari tavsiye ederim - siddetle :)

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Yeliz,
    iadei ziyarete gelip yakışoıklı oğluna aşık oldum :) Ne şeker ne sevimli şey o Maşallah. Ben de köpek istiyorum sırf bu nedenden giriş kat bir eve bile taşınabilirim valla. Biz evde kuş besliyorduk. Konuşan ve alışabilen bir hayvan olduğu için tercih edebilirsiniz. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. esincim ..
    ziyaretine çok teşekkürler..
    köpek alımını az da olsa rafa kaldırdık bakalım ne zamana kadar orda kalacak...
    sevgiyle.....

    YanıtlaSil